Monday, October 20, 2008

Kuala Lumpur....

Hari ni macam malas sekali.......biasaklah...Isnin kan.....semua orang pun tidak suka hari yang Pertama ini sebab ada 4 hari lagi mo tunggu untuk berhari minggu.....betul ke tidak??? Hari ni saya seorang di rumah..sunyi betul..sebab saya dah hantar anak saya di kg kelmarin...awal pagi besok saya nak gi KL..ada training new system....kalau diikutkan hati malasnya saya nak menjejakkan kaki di KL tapi apa bole buat dah namanya kerja kan....bukan apa berserabut tul dengan bangunan2....fikiran pun bole semak di buatnya...macam mana lah agaknya orang yang memang asalnya di KL tu....dari kecik hingga besar duduk di sana....?????

No comments:

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!