Problem with my blog & FB's Game

isssshhh.....sungguh tidak bagus perasaan minggu ni....sudalah saya punya 'Cafe' tidak dapat masuk....buruk betul suda saya punya makanan...berlalat2 suda.....terbang2 lagi lalatnya...barangkali bergiuk2 suda makanan tu...tapi adik saya baik hati lagi kunu mo kasi selamat saya punya makanan...sia2 sahaja...tida dapat suda saya main itu cafe world.....nda tau apa masalah...eleh saya punya adik tu menolong kasi save makanan saya ada udang di sebalik mee....sukalah kunu dia punya markah tinggi daripada saya.... (<---- beginilah jadi kalau terlampau ketagihan game di FB).....
Saya punya blog pun tida tahu napa.......hari tu mo tukar dia punya background terus saya tida dapat view.....saya kah salah tekan atau PC opis ni bertebiat ( maklumlah guna PC opis jak...laptop masi di 'workshop'...rusak di kerjakan oleh si shumi.....kerjanya hari2 main game zombie vs plant...apa punya game...adakah hantu mo bergaduh sama tumbuh2an.. nah sekarang rasakan...umi sama dia punya anak dua2 tida dapat main game...padan muka kami dua orang... )...sekarang ni pun update entry tida tau dapat masuk kah tidak.....kawan2 blog -> Nc, Uzoi, Cath....tulung kasitau saya kalau kamu dapat baca ini entri...kasi post saja di FB.........

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post