Rumah Terbuka Raya & Iklan Perkhidmatan Fotografi !!!

Assalamualaikum...
.
Hari ni mo cerita pasal rumah terbuka raya saya hari tu....sebenarnya rumah terbuka raya saya yang pertama kali....actually mo buat tahun lalu tapi sebab macam belum sepenuhnya terpaksa di tunda ke tahun ini....penghujung tahun 2010 kami pindah ke rumah baru kami (apartment biasa jek cuma nama tempat ada eksen sikit 'Condo Apartment'), baru sekarang berkesempatan buat rumah terbuka raya tapi kecil2 jak...jemput pun rakan2 terdekat dan sedara mara saja....jadi kepada kawan2 lain yang tersengaja tidak dijemput, minta maaf banyak2...insyallah tahun depan, panjang umur, murah rezeki, buat rumah terbuka raya lagi akan dijemput datang yek.....apa-apa pun ini ada beberapa gambar yang mo di kongsi....silalah tengo...
.
.
.

.

.

.
.
.
.
.
.
actually kebanyakkan gambar2 yang saya post di blog ni sebenarnya diambil oleh jurugambar yang tidak berapa bertauliah tapi bolehlah orang bilang...sapa lagi kalau bukan saya punya hubby.....tapi nama dia dalam dunia fotografinya itu konon panggil jak Finger Print .....sapa2 yang berminat untuk edit gambar atau pun minta di ambil gambar boleh kawan2 dengan dia di facebook nama finger print (Dzuhardy Amit) ataupun email saya terus di salmiahdz@yahoo.com
perkhidmatan pertama FOC sahaja.....kasi tengo dulu samada kamu orang berpuas hati dengan gambar tu atau tidak...jika berpuas hati boleh lah hantar gambar2 yang lain dan di caj dengan harga yang paling berpatutan......lain2 pertanyaan email jak saya terus....(^_^)
.
.

.
p/s - contoh2 gambar yang lain akan di post selepas ini......tunggu yee

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post