Friday, September 21, 2012

Tips Menangani Anak....

Assalamualaikum....
.
.
Sedang melayari internet, ternampak pulak ruangan yang saya rasa sangat berguna untuk ibu bapa terutamanya saya....mempunyai 2 orang anak lelaki kecil yang hampir sebaya sangat mencabar rasanya....lebih2 lagi kedua2nya sama2 nakal....nakal budak-budak kan...berlari sana sini, menjerit2 tidak tau kenapa....lepas tu bergaduh....pening kepala tengok.....nasib baik yang ketiga masih baby, kalau tidak......kadang2 tu memang terhilang sabar juga di buatnya, kenalah seorang satu rotan di kaki.....lebih2 lagi masa diaorang bergaduh....tapi lepas tengok anak2 menangis macam menyesal pun ada.....susahnya memikul tanggungjawab sebagai ibu bapa ni.......betul didikan maka sempurnalah anak dan begitulah sebaliknya...so saya pinjam ruangan ni tips menangani anak sebagai sedikit panduan kepada para ibu bapa dalam mendidik anak2 (termasuk saya).....
.
.
P/s : Kredit untuk penulis blog tersebut....thanks.

2 comments:

  1. betoi2.. lepas buat kita lak yang menangis sedih...
    akak pun dah baca tipstu tapi tuler kadang lupa...

    ReplyDelete
  2. a'ah...mmg tensen klu suami x de jaga sengsorg kat rumah...tp klu anak x de sunyi plak,,,bla ade BISING sngguh..

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!