Wednesday, October 24, 2012

Wednesday # 11

Assalamualaikum.....

 
sudah kenyang lunch....sila makan manisan pulak.....biar senyum pun sentiasa manis dipandang (adakah macam ni).....manisan2 juga, jangan terlebih pulak yek....(*_*)

13 comments:

  1. Manisan apa tu Mia.. kakak tengok teringin pulak rasa...

    ReplyDelete
  2. Kakzakie....gambar lama dah sebenarnya...hehe...hari tu mkn kat hotel dorg bg dessert ni....longan dgn kuih x tau nama dia....buat dari pulut dan ada inti kacang itam dlm dia....

    ReplyDelete
  3. Wina...memang sedap...dan manisss

    ReplyDelete
  4. Anum & seroja tiara - nampak sedap kan...mmg sedap

    Ayu - menarik sebab cara dia kena hidang tu...cantik terus mcm berselera pula nak mkn...

    ReplyDelete
  5. tagged awak sini :D

    http://yayacaramel.blogspot.com/2012/10/jom-masuk-bloglist-guliboolat.html

    ReplyDelete
  6. kuih ku kot namanya. x pun kuih nyonya. sedap ni. mcm2 warna dan bentuk ada. hehehe

    ReplyDelete
  7. Yaya - ok..nanti akan di join segmen tu...

    Mrs.Eady - sedap kan??

    Sue - saya pun kurang pasti nama kuih tu tp mmg kuih tradisional cina tu...

    Fiza - memang sedap :-)

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!