Monday, December 17, 2012

Pagi Isnin

Assalamualaikum...
*
*
Hari ni macam hari isnin2 yang seperti biasa...penyakit malas hujung minggu tu masih belum hilang.....
Perasan ke, tinggal 2 minggu lagi kita akan meninggalkan tahun 2012....azam2 yang ditanam untuk tahun ni suda tercapai ke? saya??? ada yang belum ada yang suda.....yang belum boleh tunda ke tahun depan...hehe...
Salah satu azam, tahun ni mo kurangkan lelemaks tapi tak tahu suda capai ke ni belum....rasa2 tak tercapailah tahun ni, tengo je breakfast hari ni... hehehe
*
*
*
*

12 comments:

  1. anum pun makan nasi lemak now mengantuk
    hehe

    ReplyDelete
  2. wooo....

    mak dah lama tak belasah nak lemak noks... tgk ni, aiya!!!!






    teringin puloks

    ReplyDelete
  3. hihi....
    sedap jak bah nasi lemak tu Mia..
    alahh.. ndak payah diet lah.. maintain cantik juga bah sa tgk..:)

    ReplyDelete
  4. hamboi siap bersinar2 nasi lemak menggodaaa

    ReplyDelete
  5. hrni mkn roti jerk...sedaplah pulak tgk ns lemak tu...yummy...

    ReplyDelete
  6. hmmm samala...kalu xmakan lapaq..dh mkn nasi lemak..ngantukkk...zzzzz

    ReplyDelete
  7. Anum - nasib baik portion nasi lemak sya tu tak besar...klu tak memang ngantuk...hehe

    NM03 - memang sengaja kasi tengo gambar supaya orang lain tergoda nengo...hahaha

    Mira - sedappp...

    atie - sedap bah atie....menten cantik ke ???? tima kasihx100 (kembang suda ni)

    iiima - mengoda kan...hehe (^_^)

    Ratu hatiku - baru gambar belum test lagi...memang sedap dan menambah lemaks...

    ReplyDelete
  8. salam...
    singgah sini sekajap ^_^...
    sedapnya nasi lemak...

    ReplyDelete
  9. hurmmmm sedap kan
    pagi2 layan nasi lemakkk
    daun pisang tuu x menahan ! ;)

    ReplyDelete
  10. nyum!nyum!sedapnya nasi lemak..malas plak nak pikir pasal azam ni,eheheh!!

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!