Thursday, January 3, 2013

Damia 'baru' untuk 2013

Assalamualaikum
Tajuk macam saspen jak......Damia baru ?? Mau tahu apa yang baru....jeng jeng jeng jeng..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Oooooo pegi gunting rambut rupanya....hehe...1st time Damia pegi saloon ni.....muka pun cam blur jak.....
Muka Damia yang cam sakit hati....hehe....saya tahu masa ni dia mula rimas dah sebab Umi dan Babanya sibuk pegang tangan dan badannya...pastu kena selimut lagi......
 Yang ni tidak pasti samaada dia menyampah suda atau siok sebab ada orang pegi sikat2 rambut dia.....kalau saya pun, kalau ada orang   sikat2 rambut, urut2 kepala mesti tertidur......nyaman.....
 dan inilah hasilnya setelah sedaya upaya memujuk Damia daripada menangis masa gunting rambut tadi.....fesyen rambut bob gitu.....ini masih basah sebab tadi tak dapat keringkan sebab dia takut dengan bunyi hair dryer tu.....amacam ok ke ??

17 comments:

  1. cantik!!! Stylo sangat nampak macam gadis dah. Bagus jugak dia dapat bertahan sampai habis potong kan.

    ReplyDelete
  2. comel!

    nak potong rambut anak² jugak..tp ntah bile

    ReplyDelete
  3. alah2 comelnyaa damia ...
    kemas kan .. syukurrr kalau dia lebih selesa ;)

    ReplyDelete
  4. ok je. hehe takut ek bunyi hair dryer..heheehe

    ReplyDelete
  5. comel.takut dengan bunyi hair dryer yea.kuat sgt kot bunyinya.

    ReplyDelete
  6. Eloklah macam ini dia boleh sikat sendiri kalau dah pendik dan ringkas

    ReplyDelete
  7. budak2 sebaya Damia memang kena dgn gaya ringkas macam tu...kemas!

    ReplyDelete
  8. haha..comel sungguh anak dara kecik nih

    ReplyDelete
  9. anak sy pon takut kalo ajak gunting rambut..susah btl nk potong...tapi Damia 'baru' comei la,,salam kenal ye sis....

    ReplyDelete
  10. comel nya damia ngan new hair cut..:0

    ReplyDelete
  11. ooowwhhhhhh..new hairstyle ye,mia..comellll!!!

    ReplyDelete
  12. Amboi amboi. Tecik2 dah pg saloon.

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!