Tuesday, January 22, 2013

'Tertangkap' sudah

Assalamualaikum.....
Selamat pagi !!!!! Hari tu heran napa baby wiper selalu cepat abiss....sapa yang guna ?? Jadi saya pun menyiasat sapa punya angkara ni.....
jeng jeng jeng
^
^
^
^
^
^

Oooooo di sudut2 rumah dia buat kerja ni.....

Tengo tu, siap lap2 muka lagi......


Ha'ah !!!!! kan tertangkap sudah !!!! buat muka tidak bersalah lagi tu....
*
*
*
*
*
Sekadar hiburan di pagi hari......happy blogging !!!!

21 comments:

  1. hahaha.. biasa la tu budak2.. anak buah sy pun camtu jugak.. hehe.. rindu diorang..

    ReplyDelete
  2. ehhhh mau dicubit si damia ni..hehe

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha... tu muka nda bersalah tu bikin geram kan? mau marah pun bikin ketawa. mcm girl sy. hihihhihi

    ReplyDelete
  4. buat muka dr mrh tak jadi nak mrh hehe comei

    ReplyDelete
  5. Dah tertangkap sengih mohon maaflah ye. Bijak dia nak pujuk mama dia:)

    ReplyDelete
  6. salam kenal.tudia..kan dah tertangkap.sama mcm anak sy no 2 suka main dgn wet tisu nie.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. salam perkenalan,follow me.thanks

    ReplyDelete
  9. oooo inilah org nyeee !
    tangkap sama dia ! ekkee ;)

    sabor ajelah kan dik ..

    ReplyDelete
  10. Budak dan tisu...tak dpt dipisahkan ☺☺. bley gang ngah qahirah nih.

    ReplyDelete
  11. hahaha.. lucu anak dara ni.. dia punya kerja lah ya...budak2 suka bah main tisu kan?..sama juga tu Pa'e..hehe:)

    ReplyDelete
  12. hehe..dia nak tolong mengemas rumah tu sebenarnya.. :-)

    ReplyDelete
  13. Dia buat muka kesian bah tu..supaya tidak kena marah..biasa lah budak kan..huhhu,,

    ReplyDelete
  14. hihihi....sia pya pun slalu juga hbs bila tya ada ja alasan dia bg...

    ReplyDelete
  15. comel jer..perangai si kembar sekarang suka sorokkan barang2..x kisah la apa pun...ada sekali tu dia sorokkan telur rebus..dah 3 hari baru jumpa..now tgh cari selipar uwan dia..hilang sebelah kanan..sebelah kiri ada je...

    ReplyDelete
  16. oo..ini khoje nya ye ..kan dah kena tangkap..hihi

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!