Wednesday, January 2, 2013

Wordless Wednesday # 18

Assalamualaikum


Hari ni semua mesti bz kan....siapkan anak2 pegi sekolah, para cikgu mula bekerja dah......saya cuti minggu ni....sekarang duduk di rumah sorang2, tengahari sikit mo pegi tengo Shumi masuk sekolah darjah 1 sebab dia sesi petang....pagi tadi bersemangat tul dia pegi sekolah...1st day sekolah agama.....apa2 pun selamat bekerja dan selamat bersekolah untuk anak2 di tahun baru ini :D

12 comments:

  1. Semangat shumi nak gi sekolah yer. Belajar rajin2 tau.

    ReplyDelete
  2. salam kenal~~mak dia kena tunggu ke atau boleh terus balik pas hantar?he~~

    ReplyDelete
  3. aku gigih kuar awal pagi ni takut jem. hahaha

    ReplyDelete
  4. Hensem nya shumi..
    semangat mo sekolah gitu...:)

    ReplyDelete
  5. wah..macho tu berbaju sekolah..hihi...smuge jd pelajar yg baik :)

    ReplyDelete
  6. Masuk tahun satu meamng kena pantau at least sehari-dua. Kakak dulu pun sama. Selamat bercutilah ye. Syoklah cuti hihi..

    ReplyDelete
  7. semanagat sekolah hari pertama. Segak berbaju melayu :-)

    ReplyDelete
  8. salam kenal..

    happy dia kan..

    my kids at new school ari ni..

    ReplyDelete
  9. belajar rajin rajin yer..nnti jadi insan berguna

    ReplyDelete
  10. Fiza - baik....(jwabkan untuk Shumi...hehe)

    bujalX - maknya tengo jap je....

    NM03 - aku minggu depan lah ni mula....kluar awal2 supaya x stuck...

    atie - mmg semangat dia tu atie...

    MIra - baik (Shumi jawab)

    Kakzakie - cuti mmg best tapi cam boring pula duduk2 sorg tak tahu nak buat apa....

    PokokManggis - hari pertama kan...semua baru tu yang semangat...

    Cikmoon - hehe

    Azian - salam kenal juga ...:D

    Zulaikha - ok aunt Zulaikha (bagi pihak Shumi...hehe)

    ReplyDelete
  11. selamt memulakan persekolahan ye,syumi :)

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!