Friday, February 22, 2013

Nasihat UAI

Assalamualaikum

Mari kita dengar pesanan UAI di pagi Jumaat yang mulia ini (^__^)



Sumber : Facebook


12 comments:

  1. Hehe good reminder. I suka UAI. Salam Friday there.

    ReplyDelete
  2. @Nastyna: Salam jumaat juga...saya pun suka cara UAI bagi ceramah...simple tapi pedas....

    ReplyDelete
  3. Betul tu. kalau kita kaya maknanya kita kena sering membantu orag2 yg di dalam kesusahan. Rezeki dari allah. Tp org skrg ni lagi kaya lagi kedekut..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum
    singgah pagi jumaat
    semoga hari yang ceria

    ReplyDelete
  5. kaya tu cuma kesenangan dan keselesaan hidup di dunia jer...kalau mati pun bukan boleh bawak masuk ke dalam kan? so x yah lah nak riak sangat dengan kekayaan.... hu hu hu...

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!