Monday, February 4, 2013

Senyum !!

Assalamualaikum

Selamat Hari Isnin !!!!.......kalau isnin jak malas....kalau malas jak isnin.....Hari isnin kan sinonim betul suda dengan perkataan Malas.....mentang2 dah 3 hari cuti (KL dan sewaktu dengannya sahaja, KK dua hari jak), masuk jak hari isnin, mulalah penyakit M tu datang...padahal hari cuti tu elok jak, macam2 aktiviti nak dibuat.....tak baik tahu camtu (ni pesanan untuk diri sendiri juga)... apa kata mulakan hari ni dengan SENYUMAN
(^___________^)


*
*
*
*
*
*
*
*

Ni contoh senyuman.....tak tahu pesen apa si Damia senyum ni

22 comments:

  1. Kakak senyum sebab tengok si comel senyum pesen macam mengejek aje ni:)

    ReplyDelete
  2. samalah ngan saya. mood tak besh. huhuhu

    ReplyDelete
  3. hari Isnin aje mls...byk keja pun hari Isnin la...huhuhu

    ReplyDelete
  4. Senyum, tak perlu kata apa2 ☺☺...comel...

    ReplyDelete
  5. heheh..comel damia senyum..memang ISnin hari yg malas..

    ReplyDelete
  6. Yalah mood isnin mmg nda suka...msh ke laut..
    Hihihi suka sia tinguk si Damia senyum..cute!

    ReplyDelete
  7. salam isnin..mood baik jer pagi isnin ni yer? bagus..bagus..

    ReplyDelete
  8. MONDAY BLUES LETEW...HAHA..MMG RAMAI YG TERKENA PENYAKIT INI..

    ReplyDelete
  9. Senyum tak perlu kata apa2..hehe..
    cute bah senyuman Damia tu..:)
    Monday blues bah Mia..:D

    ReplyDelete
  10. kalau kat terengganu , hari M tu , hari ahad kak . sebab ahad mula kerja , sekolah . hehe .

    comelnya damia :D

    ReplyDelete
  11. Betullah Mia...masa Okje keje dulu pun mesti malas nak keje padahal lepas cuti...

    Hish tak menjadi jugak walau senyum sebakul haha

    ReplyDelete
  12. alo tomey2 tenyum dia... geram aunty tengok...

    ReplyDelete
  13. alah2 comelnyeee dia
    yelah dikk
    bila mood kelaut nie anak2 lahh pengubat kita kan ;)

    ReplyDelete
  14. senyum tak perlu kata apa2.. ;)

    morning sayang ;)

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!