Tuesday, March 5, 2013

Pray for Sabah

Assalamualaikum


Pagi yang agak kelam kabut sedikit hari ni.....semalam terpaksa ambil half day cuti sebab taska telepon Damia demam suhunya terlampau tinggi.....bergegas  ke taska, ambil Damia bawa pegi klinik.......ini kes terjangkit selsema dari abangnya si Shumi.....pagi ni masih demam tapi tidak berapa tinggi seperti semalam....hantar Damia pegi ke taska, bekalkan dia ubat, cool fever, siap bagi pesanan panjang kat cikgunya.....check suhunya selalu, jangan lupa minumkan dia ubat...kalau panas tul telepon saya atau babanya....



Tentang kes Sultan Sulu tu masih lagi dengar kabar2 angin yang merisaukan.....bukan saya malahan satu Sabah ni tak tenang tidur malam memikirkan penceroboh2 kurang ajar tu.....ada saja kabar angin mengatakan tentera sulu suda sampai di sinilah, suda sampai di sanalah, sedang bergerak ke barat, sedang bergerak ke timur.......betul2 bikin tekanan.....apa yang sekarang kami harapkan adalah doa daripada semua untuk kembalikan keamanan kepada Sabah........






18 comments:

  1. Harap adik bertambah baik hari ini.

    Hal tentera Sulu itu yg hairanya kata 100 org saja dah ada yg mati dan patah balik tapi masih berani betul mereka ini kan..Nekad betul nampaknya mereka.

    Moga cepatlah selesai.

    ReplyDelete
  2. Semoga semuanya berada dalam keadaan yang selamat...

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah Mia,kami doakan selalu.Kami kat sini pun tak tenang memikirkan insiden ni.Semoga cepat selesai

    ReplyDelete
  4. semoga negara kita sentiasa aman damai dan harmoni...pray for Sabah

    ReplyDelete
  5. Semoga kembali seperti sedia kala.....
    Dan semoga Damia pun cepat sembuh...

    ReplyDelete
  6. Semoga damia cpt sembuh ya.. Dan semoga org2 di sabah sentiasa dilindungi Allah.. Amin

    ReplyDelete
  7. get well soon ye damia..khabar angin yg tiada kesahihannya pun menyusahkan org ramai jgk kan..moga semuanya kembali pulih secepat mungkin...

    ReplyDelete
  8. X SABAR TGGU KRISIS NI SELESAI..

    ReplyDelete
  9. erks...semoga Damia cepat sembuh ya...aunty doakan...

    bab2 sabah tu kan... hu hu hu..macam2 version kita dengar, apa pun semoga segalanya cepat berakhir...cam Farah comment semalam...

    ReplyDelete
  10. Sama-sama kita terus berdoa Mia.. mmg macam2 sdh di dengar..semua bikin takut dan risau... malam2 tidur ndak lena.. isk! mudah2an semuanya cepat berakhir..ndak sanggup sdh hidup begini...

    Moga Damia cepat sembuah ya...amin!

    ReplyDelete
  11. sama2 kita doakan keselamatan seluruh rakyat Malaysia terutamanya mereka yg sedang berjuang di sana..

    semoga damia cepat sembuh..

    ReplyDelete
  12. jom sama2 doakan kesejahteraan mereka semua..dan semoga perwira2 kita yang sedang berjuang memperolehi kemenangan

    ReplyDelete
  13. Sama-samalah kita berdoa.

    Smoga damia cpt sembuh.

    ReplyDelete
  14. Hope ur kids get well soon dear, weather teruk jugak skang kan, merata orang demam.
    Our non stop du'a for u guys. Take care tau.

    ReplyDelete
  15. Moga Damia cepat sembuh hendakNYA..
    Juga moga keadaan di Lahad Datu kembali pulih..

    ReplyDelete
  16. Hush...damia pulak demam....biasalah kalau dah namanya budak...mesti berjangkit...moga cepat sembuh...
    Sabah sentiasa dlm doa kami ...

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!