Friday, April 26, 2013

Doa Bahagia Suami Isteri

Assalamualaikum

Perkongsian hari Jumaat....kepada mereka yang sudah berumah tangga, mari sama-sama amalkan doa di bawah ni.....semoga semuanya berbahagia selalu....amin



Sumber : Facebook




Note : Semalam MC sebab tak tahan sakit kepala dah...kepada kengkawan yang belum sempat dilawat, hari ni in sha Allah, tunggu kedatangan ku... (^_^)

15 comments:

  1. Salam jumaat mia, bagus doa nie..thanks for sharing..seomoga tak sakit kepala lg yer..:)

    ReplyDelete
  2. Tak pe....tak pe.... ambik masa anda utk berehat....hehe
    Yelah Mia takkan asyik nak bekerja je kepala tu pun nak rehat jugak!

    ReplyDelete
  3. Intan dah baca sambil taip komen kat entry n ..ameen

    ReplyDelete
  4. amin amin..
    take a good rest n get well soon :)

    ReplyDelete
  5. Sia mmg dah lama amalkan baca ayat nie.. :)
    Take care aa..

    ReplyDelete
  6. salam kenal dr kros....mia org sabah ye? btw suka gambar2 dlm blog mia, cantik. mmg belajar photography ke?

    ReplyDelete
  7. Bgus sis....tq perkongsian indah doa mustajab :)

    ReplyDelete
  8. mg bahagia terus bersama kita semua..samalah kita..sakit kepala..

    ReplyDelete
  9. wah! bagus utk diamalkan.. sama2 kita mencuba...
    moga cepat sembuh Mia.. jgn lupa makan ubat :)

    ReplyDelete
  10. Pendik ajepun doanya kan Mia. Moga kita berbahagia selalu

    Mia pun sama harap hari ini bertambah pulih.

    ReplyDelete
  11. BUI PUN SLL SAKIT KEPALA
    MGGU LEPAS PUN 'MC' SBB TAK TAHAN

    ReplyDelete
  12. Get well soon dear. Sy pun baru lepas berurut ni. Lega sikit. Tq for sharing ye mia. Baca dlm bhs melayu pun boleh kan.

    ReplyDelete
  13. awh take care dear, have a good rest. no rush ok kami tak ke mana.. get well soonest.

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!