Wednesday, April 17, 2013

Wordless Wednesday # 23

Assalamualaikum

Sapa2 nak trim rambut sila buat tempahan.....dijamin puas hati.......

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Sumber : Facebook



Happy wednesday !!!


20 comments:

  1. hahahaha.. andu bah mia! abis la bah rambut ku ni.. :)

    ReplyDelete
  2. bleh tecabut kulit kepala weh

    hahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha..seharian pun tak abis nie..:)

    ReplyDelete
  4. Trima kasih.. sy cari saloon lain ja.. hahahhahaaa

    ReplyDelete
  5. wakakaka... ndak pa lah Mia..ndak sanggup sy...kihihi:)

    ReplyDelete
  6. muehaha.salon apa la gini
    tgk pun dah seram ni.haha

    ReplyDelete
  7. hahaha.....kecik beno pakai sikat ha kau pakai tu senang besau ...( apa ke nama dia eh Mia benda tu hehe lupa daaa)

    Dak tu dah ok lum?

    ReplyDelete
  8. ngeri tgk..hahah..


    xblh lomen entry saya?... dia tak loading hbs lg kot..

    ReplyDelete
  9. Mia!! kalau kakak nampak alat nak guna dah cabut lari dulu:)

    ReplyDelete
  10. hahahahha...inda mau saya...

    ReplyDelete
  11. Ini terlebih bagus suda ni. hahaha

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!