Thursday, May 30, 2013

Cuti dan Damia

Assalamualaikum

Special hari ni bersiaran dari rumah, maklumlah hari ni tak ke opis hehe motif bagitahu saja jak nak bagi orang tahu aku cuti hari ni.....bukan sehari tapi 6 hari.......hahaha ketawa bagi orang jeles 

Ok lupakan pasal cuti sekejap.....aku nak ceritakan sedikit pasal anak pompuan  aku yang seorang itu....sekarang ni bukan main lagi bercakap...membebel seorang diri, kadang-kadang menyanyi kalau moodnya ok....lagu aku tak pernah dengar....dia yang cipta semuanya, lirik, melodi segala...huhu

Makan ?? memang kategori budak gondo'ot ...pantang nampak umi, baba atau abangnya makan...dia nak juga.....makan tak mo suap2 k, nak makan sendiri.....mengada2 betul.....kalau di rumah oklah sikit tapi Umi dan Babanya yang penat memungut segala makanan yang bertaburan....mana tak nasi separuh yang terhambur keluar daripada masuk ke mulut....
Kalau makan di luar pun, nak juga makan sendiri....terpaksalah juga bagi....kalau tak dengarlah jeritan Damia satu kedai tu.....
Payahlah pekerja restoran tu bersihkan bawah meja tempat kami makan tu.....Damia dah renjiskan segala nasi2 kat bawah....huhu

Kalau makan dengan ayu dan sopan santun macam kat bawah ni tak pa lah kan..



Tapi kalau dah makan cam ni .....

^
^
^
^
^



anak sapa lah ni..... :p

12 comments:

  1. Wah cuti lagi tuh.. bestnya...:)
    Mmg budak2nie ego tinggi kan.nak makan sendiri wpun kurang pandai..tapi lama2 sket manje lak nak kena suap..yg versi ayu tuh mmg nampak cam comel jer kan..ala2 expert gitu..:)

    ReplyDelete
  2. Samalah. Kalau makan kat keda, memang bersepahlah jadinya. Pandai damia makan pakai sudu yer.

    ReplyDelete
  3. Heee... tak apa Damia.. makan comot pun tetap comel juga kan
    Cuba kalau mama yg comot baba pun malu nak cakap..

    ReplyDelete
  4. Haha...mengikut sapalah tu....
    Budak budak biasalah ....,. mmg cam tu.

    ReplyDelete
  5. hahaha serupa dgn anak sue, mkn nak suap sendiri, tiap2 hari ibu kene lap lantai..

    ReplyDelete
  6. ahahha... lucu bah picture Damia ni.. yg atas punya ayu..sekali yg bawah..haha..comot2 tapi comel...:)

    ReplyDelete
  7. hehehheh comelll yer dia...pandai dh mkn sendiri hehhe

    ReplyDelete
  8. Damiaaaaaa!!! apa pun kamu tetap comel hahahaha.

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!