Post Popular......lah konon




Assalamualaikum

Untuk mengubat hati yang tensen ni (sendiri yang gatal tangan, ni kes terdeleted post tadi pagi), terus check post-post aku yang terdahulu....ni kira-kiranya orang yang paling suka bacalah konon. Kalau post yang kat atas tu terdeleted, mungkin bertambah2 tensenlah aku sebab kiranya post kat atas tu yang menjadi penyumbang trafik kat blog yang tak seberapanya ini.
Jumlah view tu aku ambil sepanjang post tu dipublishkan. Aku ambil contoh post tentang Nissan Almera tu, setakat ni dah ada 18,014 view. 
Ayat-Ayat Cinta (walaupun sebenarnya aku bukan seorang yang jiwang) tapi aku tetap publishkan dan setakat ni dah ada 5240 view.



Note : tadi ada juga try nak dapatkan kembali post tu semua tapi tak berjaya...terpaksalah dengan berat hati TaTa kat post-post tu semua.....huhu 

4 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

  1. Sayangkan yg dah terdelete tuh..tak boleh undo yer
    yg nissan almera tuh solute lah ..

    ReplyDelete
  2. x apa, ada masa boleh buat balik... *_^ jangan sedih ye mia...

    ReplyDelete
  3. opsss what happened. Sendiri punya tangan tak boleh buat apa la kan, redha jer la.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post