Tuesday, August 20, 2013

Jangan pakai Bra...

Assalamualaikum

Tajuk post cam lain betul tapi sebenarnya nak kongsikan maklumat yang aku dapat daripada Facebook rakan. Jangan pakai Bra lebih daripada 12 jam.......kerana ianya dikatakan boleh meningkatkan risiko diserang kanser payudara.



Sumber : Facebook

Orang kata mengelak lebih baik daripada mengubat kan....aku memang dah ikut cara kat atas sejak belajar dulu, tak selesa tidur dengan bra ni hehe. (^_^) 

10 comments:

  1. Perkara yg mudah diikut kalau utk kebaikan baik buat - tak susah pun kan Mia.

    ReplyDelete
  2. selamat pagi
    dah sarapan? singgah sini

    ReplyDelete
  3. Betul la...selalu mlm2 x pakai...biar relaks heheh

    ReplyDelete
  4. salam mia..malam mmg takleh tido kalau pakai bra..dr dl lagi...kalau tak pakai 24hrs kan takut lanjut kan..

    ReplyDelete
  5. KALAU TIDO MMG X PAKAI,KECUALI DH TLALU MENGANTUK SAMPAI X LARAT NAK BUKAK..HAHA

    ReplyDelete
  6. Bebas sebebas2nya bila wakatu mlm..hahaha

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!