Tuesday, September 17, 2013

Akhirnya tumbang jua

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia !








Note : 3 hari cuti stay kat rumah jak, demam....huhu
Sian kat anak-anak tak dapat nak berjalan-jalan ke mana- mana cuti tu. Duduk kat rumah je lah kami sekeluarga, baba layan Shumi main bola kat PS2. Shamzi lebih suka bermain dengan Damia. Uminya layan movie kat Astro.
Nak berblog pun internet tak mengizinkan, slow sangat, lebih slow dari kura-kura. Hari ni aku pelan2 lawat blog korang ye... (^_^) 

10 comments:

  1. takperlah dok umah pun leh layan satu sama lain kang...

    ReplyDelete
  2. sangat cantik seni gambar itu... psst2x mia, farah suka gambar header baru ni... *_^

    ReplyDelete
  3. alahai..get well soon ye!

    xpe, kdg² duduk rumah pun best giler leh gomol² anak² puas² heheee

    ReplyDelete
  4. Sama lah kita Mia..melayan anak jak di rumah..tapi Sabtu pagi tu ada jg jalan2 dgn c tumpis tu..
    moga cepat sembuh ya..

    ReplyDelete
  5. Betullah komen kakak sebelum ini yg mana akan tiba masanya dia akan tumbang juga kan..
    macam juga kita manusia...

    ReplyDelete
  6. Sapa yg demam tu Mia?
    OKje balik kg....

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!