Monday, September 30, 2013

Bila bersiap hendak keluar

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia !

Terlihat kartun ni yang di sharekan di facebook ni, seakan-akan betul kan...hehe

Kesian tengo isteri dia, sang suami bersiap sakan nak keluar, yang si isteri 'berhempas pulas' siapkan anak2 dorang dulu.


Pastu dengan selamba suami tegur isteri dia napa belum bersiap lagi.....apakah?????

Pengajaran, suami isteri kenalah bantu membantu
baru lah harmoni rumah tangga, kan......;D




11 comments:

  1. tolong menolong suami isteri tu menyejukkan hati. :)

    ReplyDelete
  2. suaminyer berlagak camtakder anak2 kang..pduli diri dia jer..huhuh

    ReplyDelete
  3. mmg ada laki jenis camni..byk contoh di sekeliling kita.

    ReplyDelete
  4. Hehhee I kalau mmg urusan I untuk keluar, awal2 I dah siapkan budak ni. Tapi kalau urusan papa nya, dia la yg bertanggungjawap. hahahah

    ReplyDelete
  5. suami saya penyabar tunggu...sebab dia memang tau isteri dia ni kalau mandi berjam dan bersiap pun lambat...he he he...

    ReplyDelete
  6. kikiki...memang berlaku pun keadaan camtu...tapi cam sy, selalunya sy akan bersiap dulu, baru siapkan anak-anak kalau tak buat camtu mang siap last sekalilah...

    ReplyDelete
  7. hahahaa sebijik keadaan di rumah!

    ReplyDelete
  8. Okje baru je tempek kt blog mia...

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!