Wednesday, October 23, 2013

2nd Birthday Siti Damia

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!

Ni kiranya Wordless Wednesday ye. Selamat menyambut hari lahir yang ke-2 tahun untuk satu-satunya puteri Umi, Siti Damia si hitam manis. Dah besar anak Umi ni. Tak sedar masa berlalu, rasanya  macam baru semalam Umi lahirkan Damia.



Damia rasanya lebih kurang umur dalam 4-5 bulan gitu. Rambut masih style cacak2, belum panjang lagi.



Damia umur lingkungan 8-9 bulan. Rambut dah panjang sikit dan jatuh ke bawah


Dan



 

Siti Damia sekarang ni......dah boleh drive keta....hehehe



Selamat Hari Lahir sayang Umi.....semoga menjadi anak yang solehah dan berjaya dalam hidup...........amin

16 comments:

  1. Hepi bday damia..moga jadi anak yg solehah...

    ReplyDelete
  2. Happy birthday Damia sayang...
    Makin besar makin comel can cantik..

    ReplyDelete
  3. comel nyerrrr.... :)
    happy birhtday darling comel....aunty suka tgk muka kamu!

    ReplyDelete
  4. hepibesday damia..moga jadi anak soleh yang berjaya dunia akhirat..dan terer bwk keta mcm ummi..heheh

    ReplyDelete
  5. Subhanallah... comey nyer tgk mata Damia... hepi besday, dear...

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday Damia comelll...
    moga membesar jd anak solehah ya...makin besar makin comel dia bah...:)

    ReplyDelete
  7. selamat hari lahir siti damia, semoga menjadi anak menyejuk hari ibu dan ayah suatu hari nanti

    ReplyDelete
  8. Senanglah mama dah ada anak dara boleh bawak keta, mama dah boleh menyandar kat tepi hehe...
    HEPY BEZDAY Damia...moga jadi anak yg solehah....

    ReplyDelete
  9. comel macma anak jepon mate nye sepet ;)

    ReplyDelete
  10. happy 2nd birthday damia….comel je dulu, mini & inshaALLAH selamanya

    ReplyDelete
  11. Comel nya. Mata bolat.

    Happy belated birthday sayang. Semoga membesar sebagai anak yg solehah.

    ReplyDelete
  12. Owhh happy belated birthday dear Damia. Sorry lambat. Comel nyer kamu dari kecik, makin besar makin cantik. Jadi anak yg solehah yer sayang Damia. Moga panjang umur, sihat sejahtera selalu and dibawah lindunganNya.

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!