Friday, October 11, 2013

Uli tepung guna kaki??

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!

Nak kongsikan berita yang agak menjijikkan dan memualkan. 




Sangat kotor kan? Peniaga-peniaga makanan janganlah tak ambil kisah tentang penyediaan makanan di premis mereka. Pantau pekerja-pekerja buat kerja. Tak berkat tau rezeki yang kita dapat dengan menjual makanan sebegitu kepada orang lain.



Ok TaTa & Salam Jumaat!

Note : Minggu depan nak Raya Haji dah! :D

16 comments:

  1. Terbaca pagi tadi..mmg geli kan...errkkk..ndak sanggup mo makan.....

    ReplyDelete
  2. ni roti brand apa eh mia? macam geli sudah oo mau beli roti di kedai.. huhuhuhu...

    ReplyDelete
  3. ceeiit brand rotiape ni?ptt mkin selera je mk roti kaki die ;p

    ReplyDelete
  4. memang pengotor ya amat nie..mmg patut pun kena tutup..tah2 dorang sendiri pun tak makan..

    ReplyDelete
  5. uwekkks...mujur tak layan roti benggali...

    ReplyDelete
  6. umang ai, ini yang terasa nak uli tepung buat roti sendiri ni, jadi kembang tekak tengoknya...

    ReplyDelete
  7. Masya-Allah!! Patut kena dedahkan nama-nama syarikat tersebut supaya kita sebagai pengguna tahu... geli kakak tengok.

    ReplyDelete
  8. hangat isu ni kt fb..mmg sgt2 menggelikan..

    ReplyDelete
  9. EIII...SAPA2 PERNAH TERMAKAN TU MCM MANA EK...

    ReplyDelete
  10. Ini mmg menyeramkan....agak agaknya roti apa yeh Mia?

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!