i Love JOHNSON'S Baby

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!




Salam isnin semua.......update laju-laju dan simple hehe sebab minggu ni masih bz nak menghabiskan keja sebelum penghujung tahun......Hari ni kiranya nak settle semua keja yang tertunggak, sebab esok aku keja setengah hari jak.....keja kat company orang putih ni, new year eve dorang bagi cuti setengah hari.....ok lah, dapat juga rehat.. :D

Oh ya....khamis ni aku dapat jemputan dari Johnson's pegi ke Focus Group Discussion dorang yang akan diadakan di Hotel Le Meridien, Kota Kinabalu. Jangan tanya dulu apa benda ni sebab aku sendiri pun belum tahu..hehe....Hari tu just pm dorang kat Facebook dan tak sangka pula terpilih sebagai seorang peserta. Aku dah confirmkan kat dorang....nanti aku share citenya ok..... :D


Note : Pelan-pelan aku lawat 'rumah' korang ye....

4 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post