Friday, December 13, 2013

Sayap Ayam Madu di Kundasang

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!


Salam Jumaat semua!
Kalau pegi ke Pekan Kundasang, tak sah kalau tak menikmati sayap ayam madu dan buntut ayam panggang yang enak itu....
Sebenarnya kat Sabah hampir semua tempat pun ada menjual sayap ayam madu ni dan rasanya hampir sama. TAPI yang membezakan suasana meratah sayap ayam madu panggang panas-panas di pergunungan dengan udara yang sejuk.........nyamaaaaan


Yang ada hangus2 dan hitam sedikit yang mantap....hehe 


Bukti betapa enaknya menikmati sayap ayam madu daripada model tak berbayar ini :P 

14 comments:

  1. syok nyer kak!tak sabar nak tggu bln 6 ni..

    ReplyDelete
  2. aduii..mmg sedap bah ayam sayap madu ni Mia.. mmg terbaik lah klu dapat makan di tempat yg cuacanya sejuk2...hehe

    ReplyDelete
  3. memang sedap la mia..terliur intan tau...

    ReplyDelete
  4. Memang sedap...dah la sejuk2 kat Kundasang tu.....hahahaha

    ReplyDelete
  5. amboii sedapnye tengok dak tecik ni makan... auntie nak sket bley?

    ReplyDelete
  6. hiushh sedapnya kepak ayam madu mia..memang betul kalau makan panas2 kat tpt pergunungan mmg lg seronok..tgk damia tuh kemain lagi makan sendiri lak tuh..:)

    ReplyDelete
  7. Yelah... asyik abang aje jadi model sesekali bagilah kat adik kan..
    Tengok adik makan auntie pun teringin sama:)

    ReplyDelete
  8. Ermmm nampak ni jadi lapar la pulak...

    ReplyDelete
  9. PG kalau ke sana, sayap ayam madu memang harus di nikmati. perkara paling wajib dengan en. suami :) heee. nak bercuti ke sana la !!!

    ReplyDelete
  10. Okje kalau pi pasar malam pun suka beli bontot ayam panggang hehe

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!