Tuesday, February 4, 2014

Goreng pun sedap bah!



Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!



Salah satu hasil tuaian dari kampung.
Aku suka bila ianya digoreng dengan tepung. Sedap dimakan sambil minum teh di waktu petang. 
Semua mesti tahu apa ni kan :D




13 comments:

  1. Buah sukun kah Mia?? hahaha (punyalah bah ndak tau)....hihi

    ReplyDelete
  2. Buah sukun, sedapnya, ada banyak ka?

    ReplyDelete
  3. buah sukun!!! sedapnya..pos sini sikit. hehehe

    ReplyDelete
  4. Buah sukun. Kat area office aku ni, sekeping yg nipis tu 50 sen. Mahal noks.

    ReplyDelete
  5. buah sukun kan mia...aku suka jugak, kat sini pun byk..cuma en.asben jer jrg buat balik sbb dia tak suka..huhuh

    ReplyDelete
  6. Saya paling suka sukun Pulau Aman, Penang, rasanya menyengat dan menggamit memori....

    ReplyDelete
  7. buah sukun. takkan bambangan pulak kan. hehehhe

    ReplyDelete
  8. sedapnya. lama x makan buah sukun ni.

    ReplyDelete
  9. sukun....
    sedap ne...tapi sekrang buah sukun d kampung cik lama sudah nda bebuah...tua sudah kali...hihi

    ReplyDelete
  10. ohhhh...dah tunjuk kulit rupanya sebelum ni....

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!