Hujan Rintik-Rintik

Assalamualaikum

Sapa yang suka lukis benda ni sambil menyanyi masa sekolah dulu ?? sila angkat kaki dan tangan



Sumber : Facebook



Aku suka lukis benda ni, habis satu muka surat buku aku lukis kepala orang ni. Ada yang bulat, ada yang senget, ada yang lonjong....tapi tetap muka orang yang sama...hehe
Cuma lirik aku beza sikit kat rangkap kedua tu, atas tu air bergelombang tapi versi aku pulak ombak ombak ombak.
Sekarang ni tengah turunkan 'ilmu' ni kat Damia pulak....and guess what, dia pun suka juga. (^_~)





Note : Dah seminggu tak de hujan rintik-rintik kat KK ni......emmmm








7 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

  1. Satu lg bulatan kecil, bulantan bessr..
    Bear gebu..

    ReplyDelete
  2. hihi...saya dulu2 nyanyi bulatan kecil bulatan besar...rindu nak tunggu hujan turun!

    ReplyDelete
  3. hahhaa...kak mia..kalau anak kak ipar cik ne takut dengan kartun hujan rintik2 ne...mcm muka hantu konon..

    ReplyDelete
  4. Hahahahaa..selalu main lukis ni dulu..kenangan betul.
    Btw..kat shah alam pun dh lama x hujan.Tadi pergi rumah adik kat KL..sekali hujan lebat kat sana.Bkn main suka lagi.Balik rumah...x ujan..huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. best teringat zaman kecik2..nak ajar aiman gak la lagu nie..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post