Sunday, March 2, 2014

Sayang Korang # 1

Assalamualaikum

Yang ni bukan entri klise ye. Orang lain buat post ni, ko pun nak tulis juga. Tak kisahlah apa orang nak kata kan, blog aku, aku suka lah nak tulis apa, asalkan tidak mendatangkan kemudaratan kepada yang membacanya....bukan marah, nak bagitahu jak....hehe

Bukan post apa pun, saja nak senaraikan mereka-mereka yang rajin komen di blog ni. 
Terima kasih daun keladi, sayang korang 


1. Cik Puan - 62 komen
2. Hainom Okje - 60 komen
3. Atiey - 57 komen
4. Ummu Aidan-Arissa - 39 komen
5. Fiza Rahman - 37 komen
6. Anum - 37 komen
7. Kak Zakie - 36 komen
8. Mrs.Eady - 28 komen
9. Cik Nor - 25 komen
10. Mama JJ - 23 komen


Jom ramai-ramai terjah blog mereka yang peramah ni... (^_~)





11 comments:

  1. salam...tahniah buat depa yg terpilih..

    ReplyDelete
  2. terima kasih kak mia..
    kak mia pon rajin singgah blog cik jugak..sayam kak mia ketat2..

    ReplyDelete
  3. Pasni nama kak ina lak yang tersenarai yek :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada mereka yang tersenarai...

    ReplyDelete
  5. Semuanya hebat-hebat ni :-). Tahniah semua.

    ReplyDelete
  6. Bagus buat penghargaan mcm ni dear :)

    ReplyDelete
  7. thanks kak mia...blog cik nor msk jgk..:)

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!