Wednesday, March 5, 2014

Wordless Wednesday # 46

Assalamualaikum



Source : Facebook/Whatapps


Renung-renungkan dan fikirkan.....moga kita tak termasuk dalam kategori kat atas tu ye.


TaTa! nanti pelan2 aku BW korang ye (^_~)




15 comments:

  1. ambil gambar dulu. kasi hangat. tolong kemudian..huhu.

    ReplyDelete
  2. haha... memang situasi skrg sllu begini kan Mia..kesian.. tolong lah bah dulu...baru mo snap2 gambar....huhu

    ReplyDelete
  3. kita nak ambil gambar luth sengeh nampak gigi 2 batang..
    x berjaya lagi..

    ReplyDelete
  4. teruk dah skrg ni.... org tersepit dalam keta pun nak dirakamnya dan share dalam FB

    ReplyDelete
  5. sungguh... mcm2 gmbr pelik depa share kat fb tu...

    ReplyDelete
  6. Kakak gelihati tengok gambar tu Mia
    Tapi rasa kakak banyak yg jadi macam itu sekarang ni.
    Org accident bukan ramai yg tolong tapi lebih ramai yg sibuk ambil gambar..

    ReplyDelete
  7. betul kata kak kamsiah tuh...ramai yg pentingkan berita drp apa yg patut dibuat terlebih dahulu..

    ReplyDelete
  8. Situasi zaman skang mcm ni lah. Amik gambar dulu baru bertindak.

    ReplyDelete
  9. ahahhaa......dan keyboard worrior kan kak mia..

    ReplyDelete
  10. itulah realitinya..
    sibuk tolong..
    tolong tgk..
    sibuk ambik gambar

    ReplyDelete
  11. Haduii..sempat bah mengsnsp dr menolong...hihi

    ReplyDelete
  12. Itulah beza zaman sekarang dengan zaman dulu.....dan itulah beza bila teknologi bertambah maju

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!