Monday, April 14, 2014

Buat Anak-Anakku

Assalamualaikum
 
 
 
 
gitu...bermadah ni di hari isnin. (^_~) 
Aku bukannya seorang yang berjiwa Kopratasa , sastera dan puitis
tetapi sekali sekala tak ada salahnya kan.
 
Gambar ni membuatkan aku tiba-tiba menjadi sayu. lebih-lebih lagi aku berdiri dengan anak-anak memandang laut. We dont know what will happen tomorrow..... tak tahu ianya akan membuatkan kita suka ataupun duka.
 
 
 
Ok....no jiwa sendu lagi......pergi sambung kerja balik :D
 
 
 
Note : kadang-kadang gambar boleh membuatkan emosi kita berubah kan
 
 
 
 


14 comments:

  1. wahhhhh madah gitu d pagi isnin ni kannnn...

    ReplyDelete
  2. Kalau kakak Mia bila melihat gambar yg membawa kenangan masa kakak di kampung halaman memang akan buat kakak touching...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Pantai Tanjung Aru, Kota Kinabalu :D

      Delete
  4. cantik gambar nie mia..boleh buat wallpaper...:)

    ReplyDelete
  5. sbb tu kadang2 saya boleg duk tilik gambar berjam jam bila terbuka folder gambar anak2 masa kecil… gambar menyimpan 1001 rasa dan emosi :)

    ReplyDelete
  6. salam isnin dear...cantik gambar ;)

    ReplyDelete
  7. ingatkan gambar dri google tadi...
    cantik...

    ReplyDelete
  8. Cantik sangat......kalau okje dah nampak perut tu haha...
    Pandai jugak awak berkopratasa yeh Mia hehe

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!