Monday, April 7, 2014

Isnin vs Bantal Busuk

Assalamualaikum
 
Salam isnin semua. Dah 2 hari rehat tu ok lah kan......cukuplah nak tambahkan tenaga untuk mulakan 5 hari bekerja balik. No monday blues !!! walaupun ada terasa sedikit juga hehe
 
Apa ??? masih ada yang teringatkan bantal kat rumah. Nak nak lagi bantal busuk yang sangat disayangi itu. Kata orang kalau tak ada bantal ni, tak lalu tidur dibuatnya.
Cuba ngaku, dah besar panjang gini pun, dah beranak pinak sapa yang masih ada bantal busuk kat rumah.......???? angkat tangan kaki
 
Aku ??? tak da lah pulak. Tapi anak dara kecik aku memang ada. Tak lena tidur dia, kalau bantal ni tak ada. Kalau ke mana2, balik kampung ke, ke Kundasang ke, wajib bawa bantal ni. Kalau tak mengamuk sakan lah dia.
 
Tengoklah betapa bestnya dia melayan bantal busuknya itu...hehe
 
 
Dia suka sangat gentel2 dulu hujung2 bantalnya tu kat hidung.  
 
 
Lepas tu kat mulutnya pula... 
 
 
Akhir sekali hidu sekuatnya 'harum' semerbak bantalnya tu. Barulah boleh lena tidurnya. 
 
 
 
Note : Gambar bantal busuk tak boleh diclose up kan....nanti korang terkejut pulak, nampak peta dunia kat atasnya.... :P
 
 
 
 

17 comments:

  1. jgn samapi berlaki dah ek nak..
    nanti jeles laki.ha.ha..
    mcm anak saudara suka selimut busuk.
    kalau basuh, tunggu kat msin basuh..

    ReplyDelete
  2. anak saudara sy pulak suka kain bedung tu,time nak hisap susu mesti cari kain busuk dia tu..

    ReplyDelete
  3. ade!angkat dedua tgn dan kaki!hihihhiiii...

    ReplyDelete
  4. hihik..mcm anak buah cik nor la..ada teddy bear yg dah nak hancur dah..:)

    ReplyDelete
  5. ahakkss..betul tu Mia..SB sendiri pon ada bantal peluk istimewa..apatah lagi bebudak ni..wajib ada sorang satu

    ReplyDelete
  6. Ekekeeee kalau d basuh mau mengamuk 2 kan...

    ReplyDelete
  7. gentel jgn tak gentel. kite pon ada bantal bucuk

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia..biasa la tu budak2 ni mesti ada bantal busuknya...kalau basuh mesti marah sbb baunya yg busuk tu dah hilang agaknya...:)

    ReplyDelete
  9. Ni mesti mama nya dulu gitu ...tu yg turun kat anak tu hehe....
    So far anak anak okje tak de mia...

    ReplyDelete
  10. Ini kalau outing atau balik kampung tertinggal mahu tak boleh lena tidur ye Mia..

    ReplyDelete
  11. kahkahkah...biasa lah tu kak mia...cik pun dulu2 ada jugak bantal busuk..bila dah jadi tunang orang mama cik suruh buang..ok skjrang dah buang..kalau tak..sampai ke tua juga lah dengan bantal busuk ne...huahuiahuaa

    ReplyDelete
  12. Ni klo tertinggal mau patah balik amik bantal busuk kan.

    ReplyDelete
  13. Anak aku suka plush toy kucing dia...nama meow.Sampai berkepam ekornya...eii...tapi yg tulah yg dia suka.hehehehe

    ReplyDelete
  14. ank sy pla teddy bear kecil Mia...kunun la p cuci..naa..mngamuk bah ank sy Mia..dia tau btl busyuk tu ilang....prnh skali tetinggal d kg..satu mlm nda tdr..ganti lain nda dia mau hehe

    ReplyDelete
  15. ahhaha..sama dengan Pa'e damia ni...adui! Pa'e klu tertinggal bantal busuk nya ndak boleh lah dia tidur... meragam jak kerjanya...huhu...

    ReplyDelete
  16. guking kecilnya kalo mau di buang, atau sudah tidak terpakai, saya mau menampungnya, silahkan hubungi 089637900996

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!