Saturday, May 31, 2014

Kabus pagi di kampung

                          Assalamualaikum

Salam sabtu. Pagi2 bila bangun di kampung, duduk di beranda rumah, pemandangan ni yang akan aku lihat. Nyaman, hijau, sejuk, kabus... masih belum terusik dengan arus kemodenan. Sangat berharap pemandangan sebegini kekal dilihat untuk generasi ku yang akan datang :)



6 comments:

  1. bestnye suasana kampung..pagi2 sejuk je..sebab dikelilingi pokok2..

    ReplyDelete
  2. nyamanyer suasana kampung begini...

    ReplyDelete
  3. Nyaman nya suasana pagi di kg kan Mia..segar jak..

    ReplyDelete
  4. Wah...bestnya.Ingat zaman kecik2 dulu kat kampung pagi pagi sejuk nyaman jer.
    Skang...kat kg pun panas...huhuhuhu.Dah byk pokok kene tebang dan makin byk bangunan komersil.Dah takde rupa kampung...huhuhu

    ReplyDelete
  5. Mesti sejukkan tu Mia.... sekarang kg Okje dah tak de kabuslah Mia

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!