Thursday, May 8, 2014

Uji akal dan minda

Assalamualaikum
 
Salam khamis! memandangkan Puan punya blog agak kesibukkan hari ini, makanya tidak berkesempatan nak taip entri untuk dipublish.
 
So korang 'rehatkan' minda dulu dengan cuba menyelesaikan soalan di bawah :p
 
 
Sumber : IG/Facebook
 
 
Sumber : IG/Facebook




Note : Yang dapat jawab dengan tepat tu, korang memang terrorlah...berikan tepukan untuk diri sendiri....yehhhhh!!!!
 

8 comments:

  1. alaaaa susah nyer....dah la muka semua samaaa...huwaaa...

    ReplyDelete
  2. Salam.. Abak baru follow sni.. hahahaha.. keliru sangat!

    ReplyDelete
  3. kahkahkah...dalam pic 1st tu sume tido cik tengok..xda yang bangun..kahkahakah..

    ReplyDelete
  4. Yg no 1 tu memang soalan maut betul lah ☺

    ReplyDelete
  5. mata macam semua sama jak Mia...haha

    ReplyDelete
  6. aiyaa..mcmna mau cari..mcm sama jak Mia..
    err yg kedua tu bulih bingung pla hehe..

    ReplyDelete
  7. hat gmbr org byk2 tu... makin penin biler tgk ha3

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!