Wednesday, May 21, 2014

Wordless Wednesday # 53

Assalamualaikum



Dapat 2 biji mangga besar dan bulat. Elok jak isinya dan tak berulat. Sedang2 masaknya.

Hati tak tahan tengok, air liur dah kembang, macam nak meleleh jak........lantas sorang2 dihujung minggu melayan benda ni (^_~)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|





11 comments:

  1. as salam singgah sini pula pagi ni baru lepas sentap tengok mempelam di rumah kak zakie rupanya di rumah Mia pun ada juga kita bertiga serupa tengah mengidam buah yang sama ni kalau singgah di rumah saya tak ada gambar buah yang menggoda air liur ni tapi saya cukup suka dan sekarang buah ni tengah dalam musimnya kan

    ReplyDelete
  2. aigoooo meleleh air liur ni ha ha3....

    ReplyDelete
  3. aduuuuhhh sedap nya..mangga apple ne..

    ReplyDelete
  4. Rumah kakak semua dah masak.
    Kalau masak mangga ini pun manis juga Mia.
    Tak termakan Mia bila dah banyak sangat.

    ReplyDelete
  5. wahh... terliurrr tgk mangga Mia.. :)

    ReplyDelete
  6. Amboiiiiii. Terliur tgk nya tau.

    ReplyDelete
  7. mak ai... terliur sudah ni ! sedap sgt lah

    ReplyDelete
  8. aduii naa Mia..terliur da ni..sy hr tu pun mkn mangga sm kicap. awal pagi lg tu hehe

    ReplyDelete
  9. Terkecur tengok mangga memalam ni....

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!