Wednesday, May 28, 2014

Wordless Wednesday # 54

 Assalamualaikum
 
Hari dah kerja balik. Damia dah ok, kebah dah dari demamnya. Yang risaunya abang2nya pula yang sakit. Serentak dua-dua demam. Terjangkit dari Damia. Nasib baik hari ni dah mula cuti sekolah. Ada hubby yang jaga dorang di rumah.....
 
Agak-agaknya dorang ni demam terkejut sebab pagi ahad tu, anak-anak request lagi mandi kolam. Tengoklah aksi Damia buat terjunan tu, penuh dengan sopan santun gitu :)
 
 
Ambik posisi yang sesuai
 
 
Sedia untuk melompat.....satu dua tiga !!!! 
 
 
kedebus !!! penuh dengan keayuan gitu :P
 
 
 
 
 
 

6 comments:

  1. Salam Mia... moga anak2 beransur sembuh ya... musim panas kalik kan, tu yg senang demam.. syukur ada baba dorang menjaga kan...

    ReplyDelete
  2. anak dara yg sopan gitu damia nie...heheh..takut pun ade jugak kot tuh..:)

    ReplyDelete
  3. Budak budak mmg biasalah demam ni... bukan budak namanya kalau tak demam ....
    Agaknya bila kedebus tengahari terik kot Mia tu yg senang dapat demam tu...

    ReplyDelete
  4. haha..awat comel sgt tu..control habisan Damia..

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!