Thursday, June 12, 2014

Jurufoto ku itu

Assalamualaikum
 
Hajat hati nak jadi jurufoto profesional. Tapi simpanlah dulu hasrat tu sebab sibuk ngajar anak murid di sekolah. Kononnya menjadikan Rarindra Prakarsa sebagai idola, tetapi tidak meniru hasil karya. Kawan-kawan bertanya kenapa tak dijual foto-foto tu semua, katanya ini sebagai hobi sahaja. Aku marah kenapa tak watermark kan semua foto yang disiar, katanya biarlah kalau orang nak ambik, ambiklah.
 
Tak pe lah. Hobi pun hobi lah.... :) korang boleh tengok foto-foto yang tak seberapa itu di WORLDSOFCOLOURS
 
 
 
 
 
 
 
 
Dua gambar yang aku snap. Amacam ada gaya jadi jurufoto The Lost World ke .... :P
 
 
 
 
 
 

6 comments:

  1. keep up good work!
    bagi semangat kat kawan hihi

    ReplyDelete
  2. Salam Mia... cantik2 bah pic yg hubby Mia ambil..mmg nampak class! aiks! yg ini Mia yg snap kah? cantik juga ni..mcm mcm sdh pro...hehe

    ReplyDelete
  3. Ok dah tu.... lagak dah macam profesional je bahhhh...hehe...Yelah Mia tgk gambar tu terus teringat Godzila...

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!