Raya yang nostalgik

Assalamualaikum

Selamat Hari Raya Aidilfitri .... maaf zahir dan batin :)
Baru jengah blog setelah sepi 2 hari ni.
Ada yang mula bekerja ke hari ni ?? Aku masih bercuti lagi, minggu hadapan baru mulai bekerja. Masih lagi relaks2 di kampung yang permai. Kejap lagi nak bergerak untuk memenuhi undangan rumah terbuka rakan2 hubby. 

Raya aku tahun ni seperti biasa. Sederhana tapi tetap meriah. Perut pun dah meragam sebab kejutan, banyak benda masuk ke dalam setelah sebulan berpuasa tu hari. Syukur alhamdulillah dengan nikmat yang diberiNya. (^_^)


Gambar raya sekeluarga aku tahun ni. Tema hijau daun pisang + coklat. Raw picture belum transfer dan edit. Sangat suka dengan gambar ni, nampak klasik kan kihkihkih
Hubby rotate baju 2 tahun yang lalu (masih muat nampaknya hehe), aku mulanya nak pakai baju lama juga tapi ternampak baju kurung pahang ni di Kamdar tu hari. Cantiklah pula so terbelilah...nasib baik harga RM45.00 jak. Anak2 memang baju baru sebab tahun lalu punya memang sah-sah tak muat. Semua last minute tapi tak sangka kaler termatch pulak :). Dan buat pertama kali aku pakai shawl ye. Hehe. Shawl tak beli, hadiah raya dari kawan..tak pernah pakai shawl tau, 2 3 hari sebelum raya asyik mengoogle tutorial pakai shawl jak. Nasib baik pakai terus menjadi. :)


Ok lah. Nanti kita sambung cerita lagi ye. Yang dah kerja, selamat bekerja. Yang masih bercuti, jangan sia2kan masa cuti korang. Masa ni masa untuk korang bersama keluarga :)



2 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post