Monday, August 11, 2014

Be careful how you treat people!

Assalamualaikum
 
Sekadar ingatan dan renungan kita untuk mulakan hari isnin ini.
 
 
Sumber : Facebook

 
kan......kadang-kadang kita sangat bencikan seseorang itu. Kalau boleh tak mau nampak ke, terserempak ke, bercakap ke dengannya.....
Tapi kita tak tahu suatu hari nanti orang yang anda paling tak suka itu adalah orang yang sangat-sangat anda perlukan dalam hidup anda.
Gitu......renung-renungkan dan fikirkanlah.
 
 
Happy working !!
 
 


9 comments:

  1. Itula dlm islam dah pesan klu suka jgn suka sgt, kalo benci pun jgn benci sgt...

    ReplyDelete
  2. Yg terbaiknya, layanlah semua org sebaik mungkin..tanpa memilih bulu..:)

    ReplyDelete
  3. Betul jugak tu Mia....
    So mulai sekarang sama ratakanlah layanan kita untuk semua orang dengan ikhlaskan Mia....

    ReplyDelete
  4. Jadi sebaiknya berhati-hati dlam membuat penilaian dan andaian terhadap org.

    ReplyDelete
  5. Pernah berlaku macam tu pada diri saya.. Jangan mudah membenci pada orang sebab belum tentu orang lain akan menyukai kita.

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!