Tuesday, September 23, 2014

Ole Ole dari Cameron Highlands

Assalamualaikum
 
Balik rumah semalam terus nampak benda ni atas meja. Hubby kata kawannya yang baru balik bercuti dari Cameron Highlands bagi, ole ole katanya.
Macam tahu2 jak kawannya ni yang kami sekeluarga ni hantu jem strawberry. Kalau beli roti sebuku wajib ada jem strawberry untuk sapuannya. Sedap gitu.
 
 
Strawberry jem all the way from Cameron Highlands! 
 
 
Ada Strawberry kering ni juga. Yang ni sekejap jak masuk dalam mulut. Aku, hubby dan Damia yang habiskan. Shumi dan Shamzi tak berapa nak suka.
 
 
Ok .... terpaksa update dengan ringkas sebab hari ni banyak benda nak kena settle. TaTa!
 
 

14 comments:

  1. mesti sedap tu, mama pernah dapat orang bagi... memang terangkatlah..

    ReplyDelete
  2. Rezeki tu dpt fresh dr cameron highland...mesti sedap kan.

    ReplyDelete
  3. Org memberi kita merasa Mia.
    Alhamdulillah rezeki yg tak disangka:)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...rezeki kan moy.. Bila mo dtg Semenanjung moy .. :)

    ReplyDelete
  5. lama xpegi cameron. hehe. bestnyaaaa strawberi keringgg. happy working sis

    ReplyDelete
  6. wahh..sedap tu Mia jem Strawberry..fresh dr CH lagi kan... Pa'e sukalah Strawberry Mia..klu aku kurang sikit...maklum lidah kg...haha..

    ReplyDelete
  7. Teringat mengandungkan anak kedua.. nakkan strawberri kering.. rezeki.. kebetulan adik member office baru balik dari sana.. dapat gak merasa..

    ReplyDelete
  8. Tak pernah lagi beli jem stroberi walaupun dah 2 x pergi CH Mia....asam kering tu adalah jugak beli

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!