Mahukan perubahan

Assalamualaikum

Salam sabtu ye semua. Jangan terkejut dengan keadaan blog yang tak terurus ni. Dalam sebulan 2 ni mungkin keadaan blog akan bersepah sedikit. 

Aku dah lama guna template yang dah tersedia dalam blogspot tu. Nak reka template blog sendiri tak berbakatlah pulak. IT bukan bidang aku..huhu

Sekarang sedang survey mereka yang menyediakan perkhidmatan design blog ni....nak cari yang betul-betul menepati citarasa aku...

Aku nak template yang simple, tak terlalu banyak widget dan mudah orang untuk membacanya. Pembaca selesa, tak sakit mata dengan font yang berbelit dan warna yang over.

Korang boleh suggestkan mereka yang menawarkan perkhidmatan design blog ni, 
Aku dah tengok hasil kerja beberapa orang blogger ni.....tapi tu lah kan, dah namanya pengguna dan kita bayar perkhidmatannya, mestilah nak cari yang betul-betul kita puas hati dengan hasil kerjanya. (^_^)

So from now, korang bertabahlah dengan keadaan 'rumah' aku yang agak berselerak ni ye :P


Image from : www.unicity.com


11 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

  1. tak sabar nak tengok pembaharuan blog mia nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak adalah berubah sangat Aida......sekadar tukar biasa2 jak supaya ada semangat sikit update blog tiap hari...hehe

      Delete
  2. Salam perkenalan dan follow mia
    semoga success selalu

    ReplyDelete
  3. salam siang mba mia izin menyimak :)

    ReplyDelete
  4. tak apa memahami, buat masa sekarang farah memang dah biasa dengan jia dan juga deno... sebenarnya, bubblynotes.com pun in progress mia...dari bulan 3 hari tu sebenarnya...cuma tengah tunggu masa yang sesuai untuk revamp... hik hik hik...

    ReplyDelete
  5. selamat buat ubahsuai blog...:)
    Blog saya juga yang guna template tu jugak..hahahaha
    Nak tukar2, saya buta IT...kang terus lenyap blog saya sebab salah setting! hahaha

    ReplyDelete
  6. try tanya blogger KathyRbain

    by the way, saya tukar url blog... ni link baru.jemput singgah ye kakblognisalpunya.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ada jugak bah perubahan, berselerak pun boleh heheehe.

    ReplyDelete
  8. Bukan baru tukar kulit ke Mia?....
    2x5 jer okje ngan awak Mia tak reti nak membeger blog ni...
    Nak bg suggestion pun tk kenal dan tak biasa sapa yg reti....

    ReplyDelete
  9. wah bagus semangat berblog gini mia..taksabar au nak tgk wajah barublog nie...*-*

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post