Monday, December 29, 2014

Selfie paling bodoh!

Assalamualaikum

Yang sangat gemar berselfie tu, AWAS! Jangan termasuk dalam golongan mereka ni. Tak ada orang nak larang ko berselfie tapi agak-agaklah kan tempat dan situasi tu ... huhu

Sumber dari Harian Metro/Global. Nak baca lebih lanjut korang klik je di sini

7 comments:

  1. selfie selfie juga, namun sensitiviti perlu dijaga.

    ReplyDelete
  2. alamak..gambar ape ye. tak dapat tengok pulak. tp nak selfie ni mmg kena tgk tempat jugaklah..jgnlah nak syok sendiri je, kan?

    ReplyDelete
  3. mmg bodoh!
    yg selfie masa kawan dia hampir nak mati lemas tu paling paling bodoh

    ReplyDelete
  4. Sy x suka selfie. Cam malu dgn diri sebdiri ja.

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!