Friday, January 2, 2015

sekali lagi ... selfie tak bertempat

Assalamualaikum



sumber : Harian Metro


Note : Bila dah terlalu obses dengan sesuatu, rasanya manusia tak boleh berfikiran secara waras ... kan



8 comments:

  1. memang tak logik berselpie tengah buat pembedahan

    ReplyDelete
  2. kes macam ni pun ada kan..ish ish ada2 ja la..memang selfie nda betempat..

    ReplyDelete
  3. elok sangat dipecat kalo begini punya perangai. x sensitif langsung ke patient tengah dibedah?

    ReplyDelete
  4. Memang la x patut berselfie kat tempat macam ni

    ReplyDelete
  5. China memang selalu buat kontroversi... pelik org2 sana

    ReplyDelete
  6. kalau kat Malaysia kena orang yg berjawatan camni, haruuuuuu

    ReplyDelete
  7. Bahaya jugak yek Mia....kalau pembedahan tu berjaya, oklah.....kalau tidak, mmg patut kena kecam tu...

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!