Wednesday, April 8, 2015

Wordless Wednesday # 78

Assalamualaikum


Gerhana Bulan malam 4.4.2015 hari tu. Live dari depan rumah di kampungku yang permai Kota Marudu. Hari tu tak bawa kamera, so gigih snap dengan kamera hp yang 8mpixels tu jer. Kabur tapi bolehlah nampak bulan sedang gerhana. 




8 comments:

  1. dapat jugak tengok kan..masa malam tu xdpat lah pulak nak tengok

    ReplyDelete
  2. hari tu gigih jugak ambil dengan kamera 5 pixl, tapi tak nampak langsung.....hehe

    ReplyDelete
  3. OK jugalah nampak juga keadaannya Mia
    Tempat kakak sebab malam itu banyak awan sekejap aje dpt tengok
    Kami tengok selepas habis solat gerhana

    ReplyDelete
  4. nice captured. kalau guna dslr lagi cun..hihi..mlm tu langit di kawasan saya penuh awan, so tak nampak sgt bulannya

    ReplyDelete
  5. Huh..puas keliling umah nak tengok tapi tak dpt terlindung dgn bgunan la , pokokla.. haihs

    ReplyDelete
  6. Malam tu Okje kat kg rasanya..... tak ingat pulak nak tengok gerhana huhu....

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!