Monday, June 15, 2015

Tetap akan dikunjungi, Tetap akan dirindui

Assalamualaikum

2 minggu berlalu dah.
Cuti sekolah dah abis dah hubby dan anak-anak sekalian.
Hari ni hubby dah memulakan tugasnya semula. Cam biasa seperti selalu.
Anak2 mula bangun awal kembali. Memang liat pada hari pertama selepas cuti. Uminya ni lah terpaksa high pitch sikit di awal pagi.

Aku cam biasa saja.
Kerja cam aku bukan ada cuti panjang cam cuti sekolah tu.
Hari2 pun sama saja. Cuma rutin beza sedikit. Cuti sekolah tak payah hantar dan ambil anak dari sekolah. Buka sekolah kenalah mulakan 'tugas' tu semula.

Aktiviti kami cuti hari tu ??
Balik kampung ... itu perkara wajib hehe
Dan stay 1 malam di tempat favorite aku dan hubby. Sampai kami berdua di cop kaki Kundasang.
Cuma kali ni berbeza sedikit. Pengalaman manis memang selalu kami dapat dari sana, tapi kali ni kami juga dapat pengalaman baru.
Kalau boleh biarlah kami rasainya sekali sahaja. Tapi ketentuan Tuhan kita tidak akan tahu.

Trauma !! Ya tapi tak akan serik. Cuma tunggulah keadaan reda sedikit. Kundasang tetap akan kami kunjungi. Gunung Kinabalu tetap akan dirindui.

Aku dan anak2, Kinabalu Park Kundasang, Ranau, 11.30 pagi, 4 Jun 2015



7 comments:

  1. Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. trauma ambil masa nak hilang, namun tempat jatuh lagikan dikenang.
    bila keadaan dah semakin pulih nnt boleh jln2 lagi ke kundasang ^^

    ReplyDelete
  3. Betullah hari pertama ada kejutan sikitlah Mia
    Nanti kena seminggu semua kembali normal
    Kinabalu lepas gempa dah terjejas kan...

    ReplyDelete
  4. Pengalaman yang bukan senang nak dapat kan.. ;)

    ReplyDelete
  5. Mmg terserlah keceriaan diwajah anak dan emak anak tu hihi....Ada posibility berulang lagi tak gempa bumi tu Mia...

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!