Wednesday, July 22, 2015

Wordless Wednesday # 84

Assalamualaikum

Hari ni dah mula kerja balik selepas 5 hari cuti raya. Anak2 mula bersekolah esok, hubby pula mula berkerja minggu depan. Cuti raya sakan lah dia, tapi terpaksa duduk di rumah sebab wifenya ni kerja. 

Hampir 2 minggu aku bercuti dari blog ni. Banyak cerita tapi kemalasan melanda. Jadi sunyi sepilah blog ni sekejap.
Harap-harap lepas ni datanglah rajin tu ye.

Ni aku belanja dua keping wefie aku, hubby dan anak-anak raya pertama. Tahun ni tema kami hijau berlumut-lumut gitu. #makkohijau hehe




Tema mesra alam gitu .. hehe



7 comments:

  1. Tak sangke hari ni dah masuk kerja . Selamat Hari Raya

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya mia...tema hijau pun cantik mesra alam gitu :)

    ReplyDelete
  3. Semua sporting wefie :D:D Damia tu comel jer buat buat macam terekejut pulak hahahaa.

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya buat Mia dan family...sama je muka semuanya..

    ReplyDelete
  5. Salam Aidilfitri Mia.....weyh sama ler tema kita tahun ni hijoooo.....hihi...
    Mak idak ler Raya sakan....tak de apa nak disakankan pun....huhu....Cuma kemalasan melanda hihi

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!