Entri Penutup Tahun 2015

♡Assalamualaikum♡

Ok hari ni dah masuk 31 Disember. Hari terakhir kita berada di tahun 2015.
Walaupun blog dah hapak sejak 2 3 bulan ni. Pengunjung pun cam lalu2 tak singgah dah, aku tak nak ketinggalan post 1 entri di hari terakhir tahun ni.

Hari ni aku kerja setengah hari .. company memang dah declare half day setiap kali eve of new year. Maklumlah company orang putih. Aku lagi suka kalau kena bagi cuti free. :P

Sambut tahun baru kat mana?? Maaf aku tak pernah sambut pun. Aku bukan jenis orang yang sanggup sesak2 count down 10-1 sambil dongak tengok bunga api.

Minggu ni juga minggu terakhir cuti sekolah. Cerita cuti sekolah yang lalu? Banyak ceritanya tapi belum sempat nak kongsikan. Kita cerita nanti di bulan Jan. Hehe

Ok lah gambar yang aku tepek ni adalah gambar special gitu. Kiranya ni gambar limited edition ... jarang-jarang keluar. Khas untuk penutup entri akhir di tahun 2015.

♢Pasangan Manis2 Buah gitu .. suweet tak berapa nak suweet♢

SELAMAT TINGGAL 2015, SELAMAT DATANG 2016!

Selamat Tahun Baru Semua

3 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

  1. selamat tahun baru sis... semoga tahun 2016 lebih ceria

    ReplyDelete
  2. Haha....sapa kata tak suwit, suwit sangat tau!! Tak kelip mata tenung ni hihi....

    Samalah kita Mia vik abe mmg tak suka pun bercount down,mak ok jer hihi...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post