LAZADA Birthday Blogger Contest!

Assalamualaikum

Haluuuuu📣📣 ... para blogger sekalian, korang mesti kenal dengan Lazada kan! Ni nak roger-roger kat korang, sempena dengan Ulang Tahun Lazada yang ke 5 tahun, Lazada nak bagi hadiah lumayan kat blogger-blogger yang bertuah melalui 'Lazada Birthday Anniversary Sale Giveaway'!😉
Yang bestnya kan, semakin ramai yang join giveaway ni, semakin tinggi nilai hadiahnya.
Cepat korang! Masih ada masa lagi ni sebab giveaway akan tamat pada 23hb March 2017 (11.59pm).

Macam mana nak join giveaway ni, senang ke tidak?? Mudah sesangat .. 

1. Each contestant (blogger) has to write a post and answer these questions on his/her blog post: 

a. What do you love about Lazada Malaysia? 
b. Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite products) 
c. How do you think Lazada Malaysia can improve? 
d. What is your birthday wish to Lazada Malaysia? 

2. The Article must contain screenshots for the three products mentioned in point 2.b (the "Top Product Picks" post). 

3. Contestants are required to submit the link to their post via e-mail to contest@lazada.com.my with the subject titled: Lazada Birthday Blogger Contest

Mudah kan ?? 

Ok aku dah roger-roger korang, sekarang giliran aku pulak nak mencuba nasib ... 😉

1. Apa yang saya sangat suka dengan Lazada Malaysia?
Apa yang aku suka sangat dengan Lazada ni??? Ianya seperti satu gedung membeli belah dalam talian, tempat aku window shopping dengan hanya duduk-duduk di rumah. Mana taknya semua barang ada kat Lazada ... baju, handbag, gadget, alat-alat eletronik, make up, barang-barang baby, even makanan pun ada! Bestnya!

2. Top 3 produk yang aku suka kat Lazada ni?

Pertama - barang make up


Korang tengok harga eyeshadow tu .. meleleh air liur ko. Harga asal RM50.30 tapi selepas didiskaunkan RM16.15 ja, ohemgee! Memang nak lah aku. Ni yang aku tak boleh nak masuk website Lazada ni, gatal ja tangan nak tekan 'buy' tu. 

Kedua - barang make up ... lagi!

Benda yang ada kaitan dengan make up. Pouch make up bag. Penting tau benda ni sebab senang aku nak bawa ke hulu ke hilir make up wajib aku tu, mascara, eyeliner, lipstick, foundation, bedak, lipstick lagi ... hehe pendek kata semua muat dan senang dibawa kemana2. Yang penting harga tu, murah ya amat. 

Ketiga - bukan make up tapi tetap golongan wanita suka

Walaupun aku bukan jenis yang rajin memasak hehe tapi kena juga memasak kan. Benda alah ni memang dah lama aku aim2. Korang tengok harga tu ... 😰 murah giler 

3. Bagaimana nak menambahbaik mutu perkhidmatan Lazada?
Selain daripada terus berkolabrasi dengan media influencer seperti blogger, mutu penghantaran harus lebih diutamakan lagi. Ini kerana bagi syarikat perniagaan online seperti Lazada, penghantaran yang cepat dan selamat merupakan salah satu tarikan utama untuk para pembeli.

4. Ucapan birthday untuk Lazada😁
Happy 5th birthday Lazada! Moga terus success selalu! Jangan lupa buat contest lagi dan sales lebih gempak lepas ni! 😄


Ok dah! Semoga berjaya untuk korang semua!


5 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post