SGshop “Jom Shopping!” Contest

Assalamualaikum


Hi Korang. Salam 8 Ramadan.


Dah seminggu kita berpuasa kan, tak sedar masa berlalu dengan pantas. Kmia sepanjang minggu ni cuti, Sabah ada 2 cuti extra sempena Pesta Kaamatan plus ambik 2 annual leave semata-mata nak balik kampung. Nak merasa suasana berpuasa di kampung bersama mak dan bapa.


Kat kampung line tenet ni on off, nak masuk blog pun susah. Kejap ada kejap tak da. Baca message dari kawan-kawan blogger yang lain, ada satu contest yang sedang hangat berlangsung sekarang ni. Hadiah dia memang menarik terutama untuk kaki-kaki shopping online.


So hari ni dah dapat line yang laju, mencuba nasib join contest yang dianjurkan oleh blogger Ayue Idris ni. Manalah tau kot-kot ada rezeki raya kan.







Apakah servis yang SGshop tawarkan?

SGshop yang berasal dari Singapore merupakan satu laman web membeli belah yang menawarkan pembelian secara online barang-barang dari China. Disamping menawarkan perkhidmatan penghantaran yang cepat dan selamat, SGshop juga memberi mata ganjaran berbentuk point untuk para pelanggannya. Point ini boleh ditukar ke bentuk E-Coupons yang boleh digunakan untuk membayar Service Charge yang dikenakan semasa proses penghantaran barangan.




3 item yang ingin saya beli di platform SGshop Malaysia




Kenapa nak beli benda ni ? Shumi dah lama mengidam nak papan chess yang besar. Minat anak bujang Kmia sorang tu lebih kepada permainan board camni. Chess yang dia ada sekarang kecik ja, Kmia adalah juga survey2 harga papan chess yang besar tu tapi tak semurah yang ditawarkan di SGshop ni.






Nak beli 'benda' ni .. hehe Dah tentu-tentulah bukan untuk Kmia tapi untuk encik hubby. Ni sesuai sangatlah untuk encik hubby workout kat rumah. Kalau nak tahu jenis pants camni sangatlah selesa gitu. Nak jogging pun best. Dan ... korang tengok harganya tu, boleh beli berhelai-helai 😛






Untuk anak dan hubby dah ada, sekarang untuk Kmia pulak. Sangatlah berkenan dengan loose dress ni. Sesuai dengan wanita bertudung cam Kmia. Tinggal korang matchkan dengan pants atau jeans, memang sangat cantik -di mata Kmia lah- ...Harganya ?? ya ampun. Mana korang nak dapat harga tu kat luar, kalau dress camni rasanya harga dia dah RM 40 ke atas.


Banyak lagi sebenarnya dalam wishlist Kmia, tapi cukuplah 3 item ni je lah ye. Nanti panjang lebar pula entri Kmia, penat korang nak baca pulak.
Kalau nak shopping atau cuci-cuci mata, korang boleh je pergi ke SGshop Malaysia


Jangan lupa join contest ni tau, lebih ramai yang join lebih meriah hadiahnya ...











6 Comments

Komen seikhlas hati ... Thanks!

  1. Wah...nampaknya dah tukar ganti nama ye....jadi Kmia. Kerlas ko Mia hihi...
    Gud luck Mia, manalah tau menang berkat bulan Ramadhan ni kan

    ReplyDelete
  2. Wah...nampaknya dah tukar ganti nama ye....jadi Kmia. Kerlas ko Mia hihi...
    Gud luck Mia, manalah tau menang berkat bulan Ramadhan ni kan

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Good luck sis. 😘😘

    Shad
    https://akuvsdiashadhira.blogspot.my/2017/06/sgshop-jom-shopping-contest.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen seikhlas hati ... Thanks!

Post a Comment

Previous Post Next Post