Monday, September 30, 2013

Blink Blink daripada Habib Jewel

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia !

Hari yang lepas dah menang, pastu dah dapat surat penebusan hadiah, sabtu hari tu dah pergi ke Habib Jewel untuk menebus hadiah iaitu sebentuk loket emas bernilai RM1,300.
Blink blink you all....hehe syukur alhamdulillah, rezeki anak-anak.








Ni kononnya sesi bergambar dengan pihak Habib Jewel. Mulanya segan nak bergambar tapi pihak Habib Jewel nak simpan dalam majalah aktiviti dorang katanya....so terpaksalah bergaya sikit sambil dukung Damia yang akan jadi macam lipas kudung kalau dilepaskan kat kedai tu...hehe



Baca entri yang sebelum ini 

26 comments:

  1. wah! bestnyaa... cantik jak loket tu..Tahniah Mia...:)

    ReplyDelete
  2. tahniah again... best nyerrrrr....

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah rezki dah ditangan mia..hehehe,,.. boleh bergaya raya haji kan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rezeki anak2, ummu.....ye kan x sedar 2 minggu lg nal raya haji... :-)

      Delete
  4. Memang Allah dah tentukan itu milik Mia. Syukur alhamdulillah... cantik dan bernilai. Bukan mudah nak dapat. Mujur juga anak-anak minum susu itu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah kak.... :-) tu yg dinamakan rezeki anak2...

      Delete
  5. wah tahniah rezeki tu, cantik pulak loket tu !

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..murah rezeki...tahniah Mia!

    ReplyDelete
  7. Tak pernah bertuah mcm Mia tau!... jeles ai! Hehe

    ReplyDelete
  8. Salam mia..Ya Allah syukur pada Allah rezeki mia...tahniah ya..cantik sangat..maaf tau intan lama x singgah sini

    ReplyDelete

Komen seikhlas hati ... Thanks!